czwartek, 17 września 2015

Zmiany

Zmiany

Człowiek zmienia się cały czas, niektórzy twierdzą, że ludzie zmieniają się w gimnazjum. Można też usłyszeć, że charakter zmienia się nam co 7 lat, ale czy to prawda? 
Moim zdaniem codziennie nad sobą pracujemy, budzimy się rano i nie jesteśmy już tym samym człowiekiem co wczoraj. Choć są i tacy ludzie którzy nie potrafią zapomnieć o przeszłości i ciągle o niej myślą. Czy to znaczy, że są ciągle tacy sami? Nie...
Charakter to rzecz ważna i tylko od nas zależy czy w życiu będziemy szlifować swoje wady czy zalety. Każdy z nas dąży małymi kroczkami do swojej wymarzonej zmiany. Nie tylko o charakter tu chodzi ale również o to co robimy, co lubimy itd. 
Ja będąc dopiero w 2 liceum (czyli teraz) zauważyłam, w sobie kilka pozytywnych cech np. odwagę czy pewność siebie której zdecydowanie kiedyś mi brakowało. Stałam się teraz bardziej otwarta na ludzi oczywiście jak każdy mam też wady jedna z nich to lenistwo i choć staram się być jak najbardziej aktywna cały czas, nie zawsze jest to takie łatwe. W moim życiu zagościły także zmiany stylu bycia, ale o tym już kiedy indziej. Zostawiam was z tymi kilkoma zdjęciami stylizacji szkolnej. Cześć :) :) :)




 

 


2 komentarze: